Robot maaier

Bericht van de gemeente:

Er is (bijna) een vol seizoen van robotmaaien voorbij. Over het algemeen zijn wij en de verenigingen tevreden over het maaibeeld van de sportvelden. Wel zien wij vaak storingen, die voor een groot deel zijn toe te schijven aan materialen die op het veld blijven liggen, doelnetten die niet omhoog gezet zijn of trainingsdoelen die nog op het veld staan. Bij alle natuurgrasvelden hebben we daarom door de firma Krinkels borden laten plaatsen. Een voorbeeld hiervan in de bijlage. Wij vragen jullie om dit goed kenbaar te maken onder leden, trainers en vrijwilligers. Dan gaan we ervan uit dat we volgend seizoen minder storingen hebben en op deze manier de kosten voor de gemeente onder controle kunnen houden.