Over kwiek

Voetbalvereniging Kwiek, veelal afgekort Kwiek genoemd, is een amateurvoetbalvereniging uit Hoogezand, provincie Groningen, Nederland, opgericht op 17 september 1930. De thuiswedstrijden worden op Sportpark De Kalkwijck gespeeld.

Clubcode: BBBD72E

Standaardelftal

Kwiek speelt dit seizoen met 4 senioren elftallen. Namelijk het 1e, 2e, 3 en 4e

Op dit moment heeft Kwiek vijf teams in de competitie. Het 1e, 2e, 3e en 4e. De teams bestaan uit jonge senioren en veteranen, en alles wat daar tussen in zit.

Kwiek beschikt sinds het eind van 2022 over een nieuw aangelegd hoofdveld (Gras). Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van het kunstgrasveld van de nabijgelegen voetbal vereniging HS’88.
Doordat Kwiek een van de weinige volledige zondagverenigingen is, wordt de kantine op zondagen gezellig druk bezocht.

Wie helpt mee hier een stukje tekst over de geschiedenis van kwiek of over het huidige kwiek te schrijven? Stuur een bericht naar Greetje.

Competitieresultaten 1970-2019