Wedstrijdfoto’s en verslag

Er zijn foto’s geplaatst van Kloosterburen 1 – Kwiek 1 en Kwiek E2 – HS88 E4G. Kijk in het fotoalbum.

Kort  verslag Kwiek E2 – HS’88 E4G (uitslag 7-0):

Om  negen uur was bijna iedereen  aanwezig.

Alleen Nick was er niet hij werd vrijdag ziek en moest daarom deze wedstrijd missen.

Voordat we onze clubkleuren aan deden moesten er eerst nog wat shirts met korte mouw  gepast worden, deze shirts worden aangeboden door onze shirt sponsor Betaflex.

Dan nu de wedstrijd.

Niet iedereen begon even scherp aan de wedstrijd, in de eerste helft wisten de verdedigers en middenvelders niet waar hun tegenstanders liepen.

Daardoor kwamen ze zo nu en dan in de richting van ons doel, maar Myke speelde goed mee en wist door snel in te grijpen deze aanvallen in de kiem te smoren.

We gingen de rust in met een 2-0 voorsprong maar het had wel 5-0 moeten zijn.

We hebben de jongens tijdens het drinken van ranja verteld dat er meer strijd en de duels gewonnen moesten worden.

In de tweede helft wisten we door vroeg storen, en door duels te winnen de doelpunten te maken wat in de eerste helft niet lukte.

De tweede helft liepen we gestaag uit naar  7-0

Wesley was de grootste uitblinker hij scoorde 6 keer en Thijmen 1 keer.

Volgende week (24-09-11) moeten we uit tegen WVV E5 om 11.30

Gr.