Verslag en foto’s Kwiek E2

Afgelopen zaterdag heeft Kwiek E2 gewonnen van WVV, lees hier het verslag. De foto’s staan in het fotoalbum.

Verslag WVV E5 –  Kwiek E2 (uitslag 2-6)

Iedereen was om 20 over 10 aanwezig.

Aangekomen op het sportpark gingen we naar de kleedkamer om onze clubkleuren aan te trekken

Na het bekend maken van de opstelling en de te volgen tactiek gingen we naar het veld.

Aangekomen op het veld gingen we ons warm lopen en werden er viertallen gevormd om de bal rond te tikken.

Dan nu de wedstrijd.

We begonnen wat stroef aan de wedstrijd misschien kwam dat wel door het mooie weer.

Alle spelers hadden geluisterd naar onze opmerkingen van de vorig wedstrijd.

Er werd goed gecoacht en er werden duels gewonnen.

We creëerden veel kansen maar waren niet staat om het eerste doelpunt te maken.

Halverwege de eerste helft wisten we dan toch te scoren …0-1.

Niet veel later werd de 0-2 binnen getikt.

Ook WVV kreeg wat kansjes om een doelpunt te maken maar ze kwamen niet voorbij Myke.

Met deze stand gingen we rust in.

Na wat opmerkingen en aanmerkingen van de Harm-jan en mijzelf  gingen we de tweede helft in.

We Brachten Sven in, (onze nieuwe spits) hij moest van ons vlak bij de keeper van WVV spelen.

Nadat we ons ritme weer hadden gevonden werd er weer naar de vrije man gezocht en werd de druk op het doel van WVV flink opgevoerd.

We speelden in die fase heel goed voetbal de bal werd rond gespeeld en we vielen aan over links en de rechts.

Dit resulteerde in  1 doelpunt van Nick(uit een corner)  en 3 doelpunten van Sven.

Halverwege moest Koen uitvallen met een scheenbeen blessure, Hij werd hard geraakt op zijn scheenbeen toen een speler van WVV de bal met een hakje weg wilde tikken.

Koen kon niet verder spelen en Tom moest daardoor en positie zakken.

Door slap ingrijpen van onze middenvelders en daarna de verdedigers wisten de aanvallers van WVV 2 keer te scoren.

De scheidsrechter floot af en we gingen penalty’s schieten.

Harm-jan en ik willen jullie complimenteren met het getoonde spel.

Gr.

Johan