Schooljeugd lekker aan het voetballen bij Kwiek

Vanmiddag waren de twee groepen 8 van de van Heemskerckschool aanwezig bij Kwiek. Onder deskundige leiding van jeugdtrainers Jhaswant en Marc werd een leuke “clinic”gegeven.

Voetbal clinic schooljeugd

In totaal waren er 34 leerlingen aanwezig en gesteund door het mooie weer was iedereen enthousiast. Er werd o.a. een kleine partijvorm gespeeld. Ook andere trainingsoefeningen werden doorgenomen. De middag werd afgesloten met een echte wedstrijd op het grote veld en het nemen van penalties. Uiteraard was er ranja in de pauze en een ijsje na afloop.

In het kader van de ledenwerfactie hoopt de vereniging natuurlijk, dat enige schoolkinderen enthousiast zijn geworden en lid willen worden van Kwiek. Dat kan al voor 5 euro per maand namelijk, zonder extra bijkomende kosten. (Men heeft alleen voetbalschoenen en trainingskleding nodig).

Enthousiast geworden? of wilt u uw schoolklas opgeven voor zo’n leuke clinic? Neem dan gerust contact op met onze jeugdcoördinator Marc Lahpor (marclahpor@hotmail.com)

(meer foto’s staan in het foto album)