Monsterzege Kwiek E2

Afgelopen zaterdag heeft Kwiek E2 een monsterzege behaald door met 22-1 te  winnen van Sc Scheemda E4G. Kijk voor de foto’s in het foto album en voor het verslag klikt u hier:

Verslag Kwiek E2 – Scheemda SC  E4G 1 dag voor de wedstrijd nog even shirtjes regelen, Scheemda speelt namelijk ook in het geel.

De vertegenwoordiger van de  firma BUS Handelsmij uit Groningen regelde voor  ons  12 oranje T- shirts.

Dan nu de wedstrijd: We speelde 7 tegen 7 want meer spelers had Scheemda niet.Ook speelden we met de nieuwe wedstrijd bal die de firma Roek ons heeft gegeven.

Het was eigenlijk geen wedstrijd, we waren veels te sterk voor het team van Scheemda. Ondanks het rommelige spel van ons wisten we toch regelmatig te scoren.

We scoorden +/- om de 2 minuten en toen de goed leidende scheidsrechter voor de pauze floot  was het al 11-0 voor ons.

Ondanks deze riante voorsprong waren we als trainer en leider toch niet tevreden.

We hebben de jongens verteld dat doelpunten maken leuk is maar dat er ook overgespeeld moest worden.Ook hebben we de keeper gewisseld Thijmen wilde wel op doel,  zodat Myke ook  kon gaan voetballen.Robin gaf aan dat hij wel samen met Koen achterin wilde spelen, zijn reden was:” Ik heb al 3 keer gescoord”.

De ranja was op en we gingen weer naar het veld voor de 2de helft.

Na het fluit signaal zetten we gelijk druk en kwamen weer bij de nieuwe keeper van Scheemda, ook zij hadden de keeper gewisseld.Nu werd er beter gevoetbald ook werd er  gekeken wie vrij staat.Er werden diverse  combinatie´s gemaakt met als resultaat veel doelpunten.

We besloten om ook de verdedigers voorin te laten voetballen zodat ook zij een doelpunt konden maken, alleen moesten de aanvallers en middenvelders om beurten in de verdediging.De verdedigers van Scheemda hadden de handen vol aan onze veel scorende  gelegenheid´s  spitsen.

Toch wisten ook de spitsen van Scheemda 1 keer  te scoren.Wij letten niet goed op, de bal werd achter onze verdediging gelegd en Thijmen twijfelde wel of niet uitkomen, daar wist de spits raad mee  en schoot de bal in het doel.

De scheids floot af en we hebben gewonnen met een monster score 22-1.

Doelpunten makers:

Sven 2, Robin 3, Nick 2, Thijmen 1, Frank 1, Tom 1, Wesley 2, Léon 3, Koen 2, Myke( keeper) 4, Oscar 1