Kwiek D1 doet goede zaken tegen HS88.

Gisteren won Kwiek D1 van HS88 D5G met 12-0.

Lees hier het verslag van Steffen Gremmer:

Verslag wedstrijd Kwiek D1 tegen HS88 D5G.  (26-11-11)

De spelers van D1 moesten om 9 uur aanwezig zijn, in de kleedkamer omtrekken en het veld op om warm te lopen en het positie -spel even door te nemen en uit te oefenen.

De tegenpartij kwam er ook al aan, die gingen ook eerst het veld op om warm te lopen.

Na de warming up gingen we nog even terug de kleedkamer in om te bespreken hoe we gingen voetballen en wat de bedoeling was om de punten thuis te houden.

De wedstrijd begon om 9:30 uur.

We begonnen goed met overspelen en al snel werd het eerste doelpunt gescoord door Ronaldo. We gingen door om de score verder uit te bouwen en Ronaldo scoorde weer. 2-0 voor ons!  Yunus scoorde ook 2x. Mika en Chris scoorden ook nog en zo werd de eindstand 12-0 voor ons. We moesten ook winnen om voor het kampioenschap te gaan en dat zal wel mooi zijn, maar we moeten volgende week tegen VVK uit. En is het afwachten…..  We gaan er gewoon voor.

Het hele team heeft goed gespeeld. Jongens van de D1 succes en ga ervoor.

Begeleiding Kwiek D1.