Na een slopende ziekte is Koos op 82 jarige leeftijd overleden. Hij is vanaf 1968 secretaris geweest om enkele jaren later voorzitter te worden en dat te blijven tot ca 1980. Hij voetbalde jarenlang in ons veteranenteam. Tijdens zijn bewind verhuisde Kwiek van “Noord” naar de Julianastraat. Hij was de grote stimulator en animator van de bouw van een eigen clubhuis aldaar. Door zijn zakelijke contacten kregen wij b v Remkes als hoofdsponsor binnen en hebben later Koos, Paul Remkes en ondergetekende veel succes gehad met binnenhalen van sponsoren. Kortom een echte Kwieker is niet meer. Wij zullen met weemoed en veel dankbaarheid aan hem terug denken. Uiteraard wens ik namens de club echtgenote Truus en haar kinderen en kleinkinderen heel veel sterkte. Rust zacht! Willem Waals, voorzitter.