Kwiek 4 kampioen!

17-6-2014   Er moest nog wat ingehaald worden, maar nu is het echt wel duidelijk: ook Kwiek 4 is kampioen geworden! Mannen proficiat! […]

Training

Vanaf deze week is er alleen training op de donderdag, aanvang 19.00 uur. De a-selectie start begin augustus weer met trainen.

Wie doet er mee!

27-5-2014  Nog eventjes en dan is het zover. Dan begint het WK 2014. Voor Kwiek heb ik (Greetje) een poule aangemaakt op […]